- 49% Rossmann

Jak dobrze wiecie Rossmann lubi nas rozpieszczać. Generalnie rzecz biorąc, nie wszystko warto kupować na tych promocjach, gdyż np. w drogerii internetowej ezebra całym rokiem są takie ceny, jak w Rossmannie w wyznaczonym czasie. Jednak ja skusiłam się na parę kosmetyków, ponieważ akurat większość rzeczy mi się skończyła. Dzięki temu mogłam uzupełnić braki i nie musiałam wydawać dodatkowych pieniędzy na wysyłkę. O dziwo - wszystko, czego potrzebowałam było dostępne. Ponadto, nie spotkałam się z dużym tłumem ludzi przy półkach, także mogłam na spokojnie zrobić zakupy. Dodam jeszcze, że część z moich nowości (takich jak konturówka do ust Lovely, puder Bell, matowy błyszczyk Lovely, rozświetlasz Lovely, podkład Rimmel czy kredka do oczu Rimmel) będę testowała po raz pierwszy. Ciekawe, czy okażą się być godne polecenia.

matowy błyszczyk do ust Lovely - 9,99 zł 5,10 zł
lakier Miss Sporty - 6,99 zł 3,56 zł
konturówka do ust Lovely - 6,59 zł 3,36 zł
cienie do powiek Lovely - 18,29 zł 9,33 zł
eyeliner Miss Sporty - 15,99 zł 8,15 zł
tusz do rzęs Lovely - 10,99 zł 5,60 zł
tusz do rzęs + kredka do oczu Rimmel - 22,99 zł 11,72 zł
puder Bell - 19,59 zł 9,99 zł
korektor Wibo - 13,99 zł 7,13 zł
rozświetlasz Lovely - 9,29 zł 4,73 zł
podkład Rimmel - 25,99 zł 13,26 zł

Jeśli mieliście któryś z tych kosmetyków to dajce znać, czy się u Was sprawdziły. Chętnie dowiem się też, czy Wy skorzystałyście z promocji -49% w Rossmannie. Jeśli tak - to na co się skusiłyście? 

Share this:

CONVERSATION

43 komentarze:

  1. Ciekawe kosmetyki kupiłaś, ja z nich wszystkich miałam okazję korzystać jedynie z rozświetlacza z lovely i jest cudowny :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moimi faworytami jest podkład Z Rimmel i tusz z Lovely, uwielbiam te produkty i od dawna mieszkają w mojej kosmetyczce! :)

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletkę z lovely miałam raz i na pewno ostatni. Cienie nadają się na chwilowe nadanie powiece fajnego koloru, bo nieestety nawet z najlepsza baza nie są w stanie się utrzymać na mojej powiece więcej niż 5 godzin. Pigmentacja również średnia. Hebe ma obecnie w swojej ofercie kosmetyki od Makeup Revolution. Polecam wypróbować od nich palety, albo z Sephora ich "miejskie" zestawy cieni. :) theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ta paletka do najlepszych nie należy. Z pewnością następnym razem odwiedzę Hebe w poszukiwaniu idealnych cieni. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam tę paletkę korektorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy:)co polecasz?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki, co mogę polecić błyszczyk, konturówkę do ust, rozświetlasz i tusz do rzęs Lovely. Są to bardzo dobre i niedrogie kosmetyki. :)

      Usuń
  6. Super zdobycze :) Też posiadam ten błyszczyk i bardzo go lubię, tylko szybko się "zjada", ale jak za swoją cenę to naprawdę się opłaca. Jak sprawdza ci się ten rozświetlacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem z niego zadowolona, ale używam go dopiero od kilku dni.:)

      Usuń
  7. Ja też zrobiłam dość spory zapas i zdziwiłam się, że [rawoe w ogole ludzi nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te przeceny zawsze obłowię się na cały przyszły rok :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś tą paletkę to z nią zaczynałam z cieniami :) Ten tusz tez miałam :) BArdzo lubię te szminke z lovely i rozświetlacz :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dłuższego czasu posiadam taką samą paletkę z lovely. Uwielbiam ją ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo też kupiłam ten rozświetlacz, śliczny jest. Właściwie kupiłam dwie wersje, niestety w drodze do domu opakowanie złotego się rozleciało i wczoraj, gdy chciałam go użyć po prostu mi spadł i się rozwalił :C Poza tym kupiłam jeszcze róż z wibo, pomadkę, z której jestem baaardzo zadowolona i zapas 'mojego' podkładu ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie skorzystałam z żadnej odsłony tej edycji przeceny, bo nie potrzebowałam :) Gratuluję jednak 'zdobyczy'. ;)
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kupiłam rozświetlacz z lovley

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam tą paletkę cieni, ale nie jestem z niej zadowolona. Kolory są słabo napigmentowane i krótko utrzymują sie na powiece, ale nie kosztuje majątku,a wręcz przeciwnie, więc jest to w pewnym stopniu zrozumiałe. Jesli chodzi o matowy błyszczyk do ust Lovely, to dla mnie jego struktura po dłuższym czasie na ustach robi się dość dziwna i powstają grudki, co powoduje dość duży dyskomfort. Natomiast jw przypadku tuszu z Lovely, to ja stawiam na podobny tylko, że z Miss Sporty ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://this-iss-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. tylko jeden lakier z miss sporty? :D ja na tej promocji zakupiłam ich cała masę, za tę cenę aż żal było nie zaszaleć:) a mają super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. te cienie z lovely super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre kosmetyki również kupiłam, ale tym razem nie szalałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również kupiłam ten błyszczy matowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta konturówka do ust z Lovely jest ŚWIETNA! :) Ja wzięłam kilka. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadka matowa z lovely jest świetna! Co do konturówki z tej samej firmy, jest super, tylko strasznie źle się ją struga, ale oprócz tego jest świetna. Co do matowego podkładu z Rimmel'a, gorszego nie miałam. Naprawdę go nie polecam :)
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też na wyprzedażach kupiłam tusz i paletkę z Lovely! Tusz jest moim ulubieńcem, a paletki jeszcze nie próbowałam :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią skusiłabym się na takie promocje ale nie ma mnie obecnie w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tym razem odpuściłam :D Za dużo zapasów mam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam tę samą paletkę cieni z Lovley i jak dla mnie jest świetna *.* Korektor z Wibo, konturówka z Lovley i tusz do rzęs z Lovley również się u mnie znalazły po promocji ^^ świetne kosmetyki wybrałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. ja w sumie nie zaszlałam, promocję na usta przegapiłam ale i tak sobie kupię matową pomadkę Wibo ten kolor najjaśniejszy ktory niedawno wszedł do sprzedaży - mam inny kolor i jestem bardzo zadowlona, bo jest super trwała
    a tak to kupiłam czarny eyeliner i "trwały" podkład

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę wypróbować tego pudru z Bell!

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Również kupiłęm ten tusz Kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dużo nie poszalałam na ostatniej rossemanowskiej promocji, ale co nie co kupiłam :) m.in. mam dwie paletki z lovely i jestem z nich zadowolona, wiem że wiele osób na nie narzeka ale na moich oczach spisują się dobrze :) ja sama polecam lovely :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też zrobiłam zakupy :) świetna promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę ,że całkiem sporo kpiłaś - ja tym razem nie poszalałam :(

    OdpowiedzUsuń
  31. pewnie, że skorzystałam :D na blogu możesz zobaczyć co kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Posiadam rowniez te kredke z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam te promocje! A poza tym miałam ten korektor z Wibo, ale niestety mnie nie zachwycił. Natomiast używasz mojego ulubionego od lat tuszu do rzęs, uwielbiam go naprawdę i nie zmieniam, na promocji od razu kupiłam dwa... :D

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam ten rozswietlacz z lovely ! swietne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania