Summer Look

Nadszedł wrzesień, a wraz z nim jesienna aura. Trudno mi w to uwierzyć, gdyż jeszcze kilka dni temu męczyły nas upały. Jednak lato powoli opuszcza nas na dobre. Na szczęście zdążyłam pójść na sesję, aby zaprezentować Wam stylizację w krótkich spodenkach,

Spodenki połączyłam ze sportowymi butami oraz koszulką. Zadbałam także o dodatki, takie jak torba, bransoletki czy też okulary przeciwsłoneczne. Dzięki temu uzyskałam sportowy outfit, idealny na letnie spacery, czy też na zakupy.

koszulka - www.ebutik.pl
spodenki - www.allegro.pl
buty - miejski sklep 
torebka - miejski sklep (prezent od cioci)
bransoletki - miejski sklep
okulary - www.firmoo.com
okulary przeciwsłoneczne - diverse 

Czujecie już nadchodzącą jesień? Co myślicie o tej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

33 komentarze:

  1. fajna stylizacja, u mnie dziś o 9 było 11 stopni, siedzę w grubym swetrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia :)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczną fryzurę!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja i super zdjęcia:) Wybrałaś ciekawe miejsce na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham szorty i takie bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne spodenki! Ja już tęsknie za temperaturą +25 stopni :c Wybrałaś fajną godzinę na zdjęcia, dobrze mówię, że 'złotą godzinę' ? :D
    Pozdrawiam!

    NOWY POST NA BLOGU! - KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz! Super szorty.
    Zapraszam na nowy post, a w nim podsumowanie mojego wyjazdu ♥
    Pozdrawiam serdecznie! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość wygląda super! :))

    dashapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham jesieeeń <3 i wcale nie dlatego, że mam urodziny w październiku :)
    wpadnij w wolnej chwili i napisz co sądzisz o moim blogu.. :) czy jest przejrzysty np. :)
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to dzisiaj założyłam kurtkę, bo tak zimno :D stylizacja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie wieje chłodem i wali deszczem brrr :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Super cool look! Love your blouse and sneakers :)
    Sporty and stylish!
    http://www.hajducica.com/blog/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka ładnie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super look!
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. oh ile bym dała żeby teraz miałam na sobie taki stój, niestety kilka stopni, deszcz a ja w bluzie eh, ale pięknie wyglądasz i piękne zdjecia :)

    Dziękuje za komentarz! Każdy kolejny komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, a koszulka jest cudna!:)

    Pozdrawiam, xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzeczka świetna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niech bedzie letnio jak najdluzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie też jest niepojęte, że kilka dni temu chodziłam w japonkach, a teraz już szykuję się do wyjęcia botków, no ale cóż...oby jesień szybko minęła.
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluzka i super połączenie! Bardzo mi się podoba taki zestaw :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja miło będzie jak wpadniesz i zostawisz coś po sobie :)http://lifeofkinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz - super LOOK :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :) zapraszam do mnie http://stylevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania