The new autograph

Hej!




W tym tygodniu otrzymałam pewien autograf. Czekałam na niego bardzo krótko, ok. jednego tygodnia. Prośbę wysłałam na facebooku, a odpowiedź uzyskałam następnego dnia.
Jest to autograf od maskotki drużyny Borussi Dortmund. Myślę,, że BVB nie trzeba przedstawiać.




A już jutro odbędzie się koncert w mojej miejscowości. Wystąpi Bob One & Bas Tajpan oraz Video. Mam nadzieję, że zabawa będzie udana!

A Wy jakie macie plany na weekend?

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Życzę udanej zabawy! ;)

    http://codzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Miłej zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję autografu i życzę udanej zabawy. W niedzielę niedaleko mojego miasta ma być koncert z muzyką z lat 90 i się zastanawiam czy się na niego nie wybrać. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Baw sie dobrze! Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Gratuluję:) Miłej zabawy na koncercie.

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/07/black-widow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję autografu :)
    ps. mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje :) u mnie jutro ma wystąpić Urszula :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki ! baw się dobrze (:

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania