Koncert charytatywny

Hej!

Na samym wstępnie chciałabym podziękować za zrobienie designu http://cristinesart.blogspot.com/. Design otrzymałam jako nagrodę w losowaniu właśnie na tym blogu. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że Wam spodoba się nowy wygląd, podobnie jak mi. 

Weekend, weekend i po weekendzie...

Aczkolwiek muszę przyznać, że ta sobota była najlepszą sobotą, jaka mogłaby mi się przytrafić.
Niedaleko mojej miejscowości odbył się koncert charytatywny dla Marty Burzyńskiej.
Uważam, że jeżeli jest taka możliwość to nawet w małym stopniu, ale powinno się pomóc. Za wstęp należało zapłacić 5 zł, a w czasie tego koncertu były różne licytacje, z których pieniądze zostaną przekazane dla Marty. Myślę, że to naprawdę świetna akcja.

Przedstawię Wam krótką historię Marty:
'Marta ma 11 lat, urodziła się 18 marca 2002r. W siódmym miesiącu życia zachorowała na sepsę (posocznicę). Trafiła najpierw do szpitala w DZIAŁDOWIE, a następnie została przetransportowana helikopterem do SZPITALA DZIECIĘCEGO w OLSZTYNIE na oddział OIOM.
Jej stan był krytyczny, ale udało się i jest z nami. Niestety na skutek choroby w 2002 roku amputowano jej jedną nóżkę, a w sierpniu 2007 roku drugą. Wykonano także przeszczepy skóry na około 60% powierzchni ciała. Martusia od momentu zachorowania aż do chwili obecnej przeszła 23 operacje i ciągle walczy z krzywieniem się kości (tzw. Szpotawością wtórną kończyn dolnych). Cały czas jest pod stałą opieką PORADNI REHABILITACYJNEJ w OLSZTYNIE i PORADNI LECZENIA ZEZA w OLSZTYNIE. Leczenie ortopedyczne Marty prowadzone jest w SZPITALU KLINICZNYM ORTOPEDYCZNO – REHABILITACYJNYM im. Prof. Degii w POZNANIU. Marta chodzi na protezach i ciągle wymaga rehabilitacji i pielęgnacji skóry, protezowania i dalszego leczenia. Rodzice starają się, aby Marta była jak najbardziej sprawna fizycznie, by w przyszłości mogła być w jak największym stopniu samodzielna i niezależna. Mimo wielu trudności w jej życiu jest dzielna i wytrwała w dążeniu do osiągnięcia sukcesu.' 



Najbardziej ucieszyło mnie to, że zagościł również NPWM. Jestem ich wielką fanką. Już raz byłam na ich koncercie, jakoś rok temu, ale emocje cały czas są. Oni są świetni. Wiadomo, nie każdy lubi tego typu muzykę, ale każdy ma prawo do wyrażania swoich poglądów. Ja ich uwielbiam. Spełniło się moje marzenie, ponieważ bardzo chciałam mieć z nimi fotkę i autografy na ich płycie, którą zakupiłam jakiś czas temu. Wszystko zrealizowałam. Bardzo się cieszę z tego dnia. Spełnienie swoich marzeń i pomoc innych - bezcenne. 



Od lewej: Woro, Dembuś, Rudnik - brakuje, aby Króla, który w tym czasie podpisywał autografy

Kilka piosenek NPWM:
NPWM - Zobacz Wybierz Sluchaj ft. Alexandra
(NPWM) Najlepszy Przekaz W Mieście - Po Raz Setny
NPWM ( Król/RudnikRDK ) - Po Raz Setny 

Podoba Wam się nowy design?  
Braliście może kiedyś udział w koncercie charytatywnym? 
Jakiej muzyki słuchacie?

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

39 komentarze:

  1. Ładny design. :)
    Ja gustuję w rocku, a za rapem nie przepadam.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie tu ;)
    Kiedyś brałam udział w takim koncercie charytatywnym , bodajże rok temu dla małej dziewczynki, która również chorowała i potrzebowała pieniądze na leczenie, które było bardzo kosztowne. Pamiętam, że występował zespół "Cliver" , disco-polo. Mimo, że oni występowali, to i tak wszyscy świetnie się bawili.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny design^^ Podoba mi się ;*
    Uwielbiam koncerty i różne imprezy charytatywne. pozdrawiam serdecznnie tę Martę^^



    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nie ma takich koncertów ale jak by były napewno bym poszła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej super blog i fajne zdj. zapraszam do mnie jeśi zostawisz link pod ostatnim kom. i bd mnie obserwować chętnie się odwdzięczę ZAPRASZAM

    http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i mogłabyś ich poprosić o więcej podpisanych płyt i zrobić konkurs ;]

      Usuń
    2. wszystko było tak na szybko i nie pomyślałam nawet o tym..;)
      ale masz rację, bo to byłby dobry pomysł :)

      Usuń
  6. Sztewite gang, uwieeeelbiam uwielbiam <3
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka! :) zapraszam do mnie ;* http://zaczynamodnowa01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super akcja, więcej takich! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to widzę, że się nie nudziłaś : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy wygląd = lepszy wygląd :) !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post!! Love the new header!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  12. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  13. looks like a great event!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i bym wzięła udział ;D
    Ja słucham wszystkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna akcja :)

    pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, weekend, weekend i po weekendzie ;p.
    http://dagi-dasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie świetna akcja :)
    Obserwuję i zapraszam na mój skromny blog
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo widzę, że było fajnie :)
    Masz może ochotę na wzajemną obserwację? :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie świetna sprawa!
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać że świetnie się bawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wygląd! :D
    Trzymam kciuki za Martusię! ;*

    Pozdrawiam :)
    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie piszesz, czekam na następną notkę ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie pisze, że obserwuje ;o

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie tu *_*
    lubię NPWM ;3
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na nowość ;) :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania