Mariza

Hej!

I za chwilę piątek!

Przepraszam za to, że dosyć dawno nie było notki, ale ten tydzień polegał na poprawianiu ocen, więc nie miałam za bardzo czasu. Ale już po wszystkim, uff..
Od poniedziałku nowe półrocze. Mam nadzieję, że nie będzie tak źle, jak się to zapowiada.
A dwa dni temu, gdy wróciłam do domu, czekała na mnie paczuszka. Jak się później okazało, były to kosmetyki od Mariza.
Zacznę od przedstawienia tej firmy:
Wytwórnia Kosmetyków Mariza jest polską, rodzinną firmą powstałą w 1988 roku. Obecnie, jej siedziba znajduje się w Rząsce koło Krakowa, na obszarze Jury Krakowsko-Częstochowskiej i dzięki szczególnej dbałości o ochronę środowiska, dobrze wkomponowała się w pejzaż okolicy.
W stale powiększającej się ofercie firmy znajdują się kosmetyki do pielęgnacji twarzy (m.in. kremy, mleczka, toniki, pomadki ochronne do ust), ciała (m.in. balsamy, masła, żele pod prysznic, preparaty antycellulitowe, preparaty do kąpieli, kremy do rąk) kosmetyki dla mężczyzn oraz szeroka gama kosmetyków do makijażu (m.in. fluidy, pudry, cienie do powiek, pomadki do ust, emalie do paznokci).
A te informacje i wiele więcej znajdziecie pod tym linkiem: http://www.mariza-kosmetyki.eu/ 
  
O współpracy:
  • rejestracja jest całkowicie darmowa(nie ma żadnego haczyka), więc nic się nie ryzykuje
  • zamawiając produkty, korzystasz ze specjalnego 30% rabatu podstawowego, możesz więc kupować kosmetyki wyłącznie dla siebie w bardzo atrakcyjnych cenach
  • polecając i sprzedając produkty innym, zarabiasz realnie 30%, czyli różnicę między ceną katalogową a Twoją ceną zakupu, a zwiększając swoje zakupy możesz otrzymywać dodatkowe bonifikaty
  • zajmując się budową własnej struktury sprzedaży Twój zysk wzrasta; otrzymujesz dodatkowe bonifikaty od obrotu tworzonej Grupy Osobistej oraz bonusy w generacjach od kolejno odłączonych Grup Liderskich
  • darmowa rejestracja (bez konieczności wykupywania pakietów startowych jak w innych firmach)
  • bezpłatne katalogi
  • brak limitu zamówień i obowiązku comiesięcznego składania
  • możliwość rezygnacji ze współpracy w każdym momencie, bez podawania jej przyczyny
Możesz też zostać tylko Klientem Bezpośrednim i kupować kosmetyki z 30% zniżką bez żadnych zobowiązań i bez opłat wstępnych.


Dlatego też zachęcam Was do współpracy jako konsultantki lub po prostu do zakupu kosmetyków Mariza, bo naprawdę warto!
Formularz rejestracyjny + Regulamin + Katalog na stronce:

W ramach współpracy otrzymałam:
  • cień nr 07
  • porcelanowy preparat do regeneracji paznokci z ceramidami
  • lakier do paznokcie świecący w ultrafiolecie
  • zestaw dwóch szybkoschnących emalii do paznokci z wapniem i witaminą B5 oraz paskami ochronnymi do samodzielnego wykonania francuskiego manicure
  • lakier do zdobienia paznokci nr 5
  • różowa pomadka
  • aksamitny fluid matująco-kryjący
  • czarny tusz do rzęs (3D - wydłuża, rozdziela, pogrubia)
  • płyn dwufazowy do demakijażu oczu
  • mleczko do demakijażu przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery naczynkowej

Jestem ogromnie szczęśliwa, z tak dużej ilości kosmetyków i już nie mogę się doczekać testowania!
Dodatkowo, w lewym bocznym pasku mojego bloga, wstawiłam baner który bezpośrednio przeniesie Was na stronę tej firmy. 
Na dzisiaj to wszystko. Idę odrabiać lekcje...
Mieliście coś z firmy Mariza?
Jak tam idzie Wam z poprawami ocen?

Have a nice evening!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Gratulacje współpracy :D
    Nie znam tej firmy ,a co do ocen ... można powiedzieć ,że jest dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki :P
    owocnego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowwwwwwwwwwwww świetnie
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci współpracy i życzę Ci dalszej cierpliwości w prowadzeniu tak fantastycznego bloga, a tym samym zapraszam Ciebie i Twoich znajomych na mój blog.

    www.ppoolliicczzeekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great stuff!! love the lipstick!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ochote zakupic lakier , podklad i cienie z marizy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, super kosmetyki, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki ;3 Świetne kosmetyki ;) Pozazdrościć ;* Jeśli masz ochotę to zajrzyj do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz ;3 Pozdrawiam ;)) http://www.blog-natkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słyszałam o tych kosmetykach, ale nie miałam jeszcze przyjemności mieć ich w swoich łapkach. Chętnie bym ich spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również miałam przyjemność współpracować z MARIZA już dwukrotnie - przyjemnie się używało ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Carino il rossetto (: Reb, xoxo.

    *Nuovo post sul mio blog, fammi sapere
    cosa ne pensi della mia nuova borsa (;
    http://www.toprebel.com/2013/01/syvto-bags.html

    OdpowiedzUsuń
  12. nice collection girl i like it!
    New post abt the Dior collection is up! :D
    CHICNOVA JEWELRY GIVEAWAY - 3 lucky winners to be chosen on my blog.
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania